Wij adviseren onze klanten om alle artikelen bij ontvangst te controleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en de kwaliteit van het ontvangen artikel. Als er iets niet klopt, stuur dan een e-mail naar info@flobyjill.nl met foto om uit te leggen wat het probleem is.
Houd er rekening mee dat de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, als u of anderen wijzigingen hebben aangebracht of geprobeerd hebben aan het product of het hebben gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is.
Na de termijn van veertien dagen geven wij 1 maand garantie op de kwaliteit van het product. Mocht er binnen deze termijn een probleem zijn met het product stuur dan een e-mail naar info@flobyjill.nl Wij zorgen voor een passende oplossing.
- Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen we het repareren.
- Als het niet mogelijk is om het product te repareren, zullen we je een nieuw artikel bezorgen.
- Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad, dan bieden we je een terugbetaling aan.