Skip to main content

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

HI, WAARMEE KUNNEN WIJ JE HELPEN?

Heb je een vraag? Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden!

Verzendkosten

Nederland

Standaard levering 1-3 werkdagen:

€5.75

Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €100,- (Niet geldig bij andere promoties)

België

Standaard levering 2-5 werkdagen:

€9.75

Gratis verzending bij bestellingen van meer dan €100,- (Niet geldig bij andere promoties)

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om te ruilen. Als je een nieuw artikel wilt kopen, stuur dan je ongewenste goederen naar ons terug voor een terugbetaling en plaats een nieuwe bestelling online.

Beschadigd of defect item?

Als het door jou gekochte artikel beschadigd/defect is met een fabrieksfout, neem dan direct contact met ons op via info@flobyjill.nl en stuur ons een foto.

Garantie

Wij adviseren onze klanten om alle artikelen bij ontvangst te controleren. Controleer de geleverde hoeveelheid en de kwaliteit van het ontvangen artikel. Als er iets niet klopt, stuur dan een e-mail naar info@flobyjill.nl met foto om uit te leggen wat het probleem is.

Houd er rekening mee dat de garantie vervalt als het product een defect vertoont dat is veroorzaakt door oneigenlijk gebruik, als u of anderen wijzigingen hebben aangebracht of geprobeerd hebben aan het product of het hebben gebruikt op een manier waarvoor het artikel niet bedoeld is.

Na de termijn van veertien dagen geven wij 1 maand garantie op de kwaliteit van het product. Mocht er binnen deze termijn een probleem zijn met het product stuur dan een e-mail naar info@flobyjill.nl Wij zorgen voor een passende oplossing.

  • Als het mogelijk is om het product te repareren, zullen we het repareren.
  • Als het niet mogelijk is om het product te repareren, zullen we je een nieuw artikel bezorgen.
  • Als het niet mogelijk is om het product te repareren en we hebben het niet meer op voorraad, dan bieden we je een terugbetaling aan.

Ik heb geen order bevestiging per e-mail ontvangen.

Controleer of het e-mailadres op uw bestelling correct is en of de e-mail niet per ongeluk naar een map met ongewenste e-mail is verplaatst.

Als het antwoord dat u zoekt niet beschikbaar is, aarzel dan niet om contact op te nemen, ik help u graag verder.

E-MAIL